F. A. Q.

Q: А що таке F.A.Q?
A: Це те місце де ви можете знайти відповіді на ваші питання.
Q: Чи часто у вас оновлюється прайс?
A: Прайс оновлюється по мірі надходження товару (1-2 рази на день).
Q: Як правильно оформити замовлення?
A: Процедура замовлення докладно описана в розділі Замовлення та оплата.
Q: Я живу далеко від Києва, чи можете  Ви доставити товар в інше місто?
A: Без найменших проблем за умови 100% передоплати товару і витрат на доставку (спосіб доставки можна обговорити з менеджером або дізнатися в розділі Доставка).
Q: Як зробити оплату товару?
A: Готівкою у нас в офісі.
-Банківським переказом  у відділеннях банку на розрахунковий рахунок Лідер ТМ.
-Також переказом грошей платіжною системою VISA або MasterCard, в будь-якому відділенні банку “ПриватБанк”, “Аваль”, “Надра”, “ОТП”.
Q: У вас в прайс-листі вказані тільки роздрібні ціни, а я хочу замовити товар оптом?
A: Для отримання доступу до оптових цін Вам необхідно зареєструватися на сайті або зв’язатися з менеджером по телефону, ICQ або e-mail.
Q: Чи надаєте ви гарантію на мобільні телефони?
A: Надаємо. Гарантія на мобільні телефони 1-12 і 36 місяців з моменту продажу в залежності від сертифікації телефону. (Див. розділ .) Сервіс та гарантія
Q: Техніка, яка продається на Вашому сайті, оригінальна?
A: Техніка оригінальна європейської та української сертифікації.
Q: У вас в прайс-листі відсутні найменування товару, які я б хотів замовити. Що робити?
A: Звернутися до менеджера і обговорити терміни і можливість поставки того, що вам необхідно.
Q: Чи є у вас спеціальні пропозиції або знижки для постійних клієнтів?
A: Для постійних клієнтів у нас діє гнучка система знижок. За додатковою інформацією звертайтеся до менеджерів.
Q: У мене є ідеї та пропозиції з приводу співробітництва, як я можу їх реалізувати?
A: Обговоривши ваші ідеї з нами.