Гарантійне обслуговування і сервіс
Гарантійний термін на пропоновані телефони: 1 – 12 і 36 місяців.
Гарантію на товар терміном 1 місяць надає Сервісний Центр Leader ™
Щоб скористатися гарантійними зобов’язаннями нашої компанії скачайте “Акт прийому на гарантійний ремонт”
Умови гарантійного ремонту обладнання:
1. Сервісний Центр Leader ™ здійснює гарантійне обслуговування абонентського стільникового обладнання відповідно до умов договорів з фірмами-виробниками або постачальниками обладнання. Власник обладнання має право на гарантійне обслуговування обладнання в разі якщо:
- Термін гарантійних зобов’язань не закінчився.
- IMEI, модель, колір і комплектація відповідають даним бази проданих телефонів, що знаходяться на гарантії.
- Несправність в роботі обладнання виникла не через недбалість Власника.
- Чи не була наслідком використання обладнання не за призначенням або не у відповідності з правилами експлуатації.
- Чи не виникла при впливі на обладнання вологи або рідини.
- Не стала наслідком попадання всередину обладнання інших речовин і істот.
- Чи не була наслідком інших порушень правил експлуатації.
2. Використання аксесуарів, не дозволених фірмою-виробником, може вивести обладнання з ладу, і є порушенням правил експлуатації, яке позбавляє законної сили будь-які гарантії на обладнання.
3. Гарантія на обладнання втрачається при спробі його розтину або ремонту в іншому сервісному центрі.
4. Максимальний термін гарантійного ремонту обладнання – 14 робочих днів з дня звернення до Сервісного центру Leader ™.
Гарантія 12 – 36 місяців надається на оригінальні, сертифіковані Укрчастотнаглядом UA UCRF; з гарантією 12 – 36 місяців від представництв фірм-виробників. Обслуговування проводиться у відповідних авторизованих цими фірмами сервіс-центрах.
ERC
www.erc.ua
м. Київ, вул. Марка Вовчка, 18а
(Вхід з боку вул. Вербовій)
+38 044 230 34 84
«Крок СК»
www.krok-ttc.com
м. Київ, пр-т Маяковського 26
+38 0800 50-45-04
«Кенфорд-Украина»
www.kenford.com.ua
м. Київ, ул. Щусева 10
+38 (044) 359-02-83
MTI
www.tc.mti.ua
м. Київ, бул. Ивана Лепсе, 9.
+38 044 458-38-70
Комплект поставки обов’язково містить:
- мобільний телефон, батарейка, зарядний пристрій;
- оригінальна коробка;
- інструкція;
- гарантійний талон з адресами і телефонами сервіс-центрів, які виробляють безкоштовне гарантійне обслуговування.